Stadig venter på din baggrundstjek

Stadig venter på din baggrundstjek

Baggrundskontrol af en medarbejder er et kritisk aspekt i rekrutteringsprocessen. Alle virksomheder outsource baggrundskontrol af deres medarbejdere til eksterne agenturer. Nu lad os forstå, hvorfor baggrundstjek er vigtige. Den primære årsag til hvorfor baggrundstjek er vigtigt er at tjekke de seneste beskæftigelse poster for den kommende medarbejder, uddannelse verifikation og at kontrollere, om ansat har været involveret i ulovlige aktiviteter. CPR-nummer kontrol er også udført af arbejdsgiverne. Pre beskæftigelsen screening er blevet en af de vigtigste aspekt af beskæftigelsesprocessen uden hvilken virksomheder generelt giver ikke tilbud brev til medarbejderne. HR-team insisterer på, at en kandidat med en ren baggrund er et aktiv for virksomheden, fordi de fleste job omfatter vigtige oplysninger, som selskabet har ikke råd til at tabe til konkurrence. Lad os se, hvordan denne proces udføres af professionelle screening virksomheder, som Kontroller poster af en medarbejder.

Generelt kan en virksomhed anmode screening firma til at udføre et fast sæt af opgaver. Disse kan omfatte social sikring

antal spor, beskæftigelse historie baggrundskontrol, kriminel baggrund og generelle beskæftigelse baggrunden screening. Det kan omfatte andre opgaver også som Federal poster kontrollere, I9 overholdelse og driver historie. Professionel screening agenturet får til disse opgaver straks og giver et svar inden for den aftalte tidsramme. Tid er afgørende i denne branche, fordi hvis arbejdsgiveren tager mere tid i at fuldføre verifikation kontrol medarbejderen kan deltage i en anden virksomhed. Baseret på den feedback, som virksomheden får fra beskæftigelsen screening service det er besluttet, om kandidaten skal optages i virksomheden eller ej. Der er dog visse parametre, der er efterfulgt af arbejdsgiverne før de afviser medarbejderen. Hvis det konstateres, at angivelserne i posterne ikke matchende helt, så kandidaten er ikke valgt på alle. Men hvis der er mindre forskelle kan virksomheden overveje sagen og træffe en beslutning om at ansætte medarbejderen eller ej. Job på et vikarbureau screening er kritisk, da det kan gøre eller bryde karriere for en medarbejder. Derfor er det vigtigt for en arbejdsgiver til at ansætte et agentur, der kan gøre arbejdet professionelt med korrekte resultater og inden for den korteste mulige tidsfrist muligt.

Selv et årti siden blev beskæftigelse kontrol kontrol ikke anset så alvorligt af arbejdsgivere undtagen de større multinationale selskaber. Men i den seneste tid selv mindre virksomheder for, at medarbejderposterne verificeres før medarbejderen tiltræder organisationen. Som følge heraf er beskæftigelsen screening tjenester kommet ind i stor efterspørgsel. Lad mig give dig en kort idé om, hvordan denne opgave er udført. Agenturets screening har agenter, der enten kalder sig de respektive uddannelsesinstitutioner eller hvis de besøger stedet fysisk for at tjekke de omhandlede fortegnelser. De også tjekke politiets registre, licens optegnelser og SSN detaljer om medarbejder, der er screenet. Drug poster er også bekræftet af firmaet screening. Det firma, der ansætter en professionel screening agenturet sparer tid og penge. Den gennemsnitlige turnaround tid for en efterprøvning agentur er mindre og en

rapporten sendes normalt inden for 24-48 timer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *